Przejdź do treści

aktualnosc

AKTUALNOŚCI

Neuromarketing

Jeśli wydaje Ci się, że na zakupach jesteś racjonalny i opanowany, to masz rację… wydaje Ci się. Co więcej współcześni marketingowcy znają Twoje upodobania dużo lepiej, niż Ty sam.

online - offline gap

Jeśli przed zakupem online lubisz obejrzeć dany przedmiot w sklepie lub przeciwnie – szukasz opinii w sieci, zaś zakupu i tak dokonujesz stacjonarnie – to jesteś jedną z osób, które spędzają sen z powiek marketingowcom.

12 pomysłów na posty na firmowym Facebooku

Facebook jest jednym z głównych kanałów komunikacyjnych firmy z jej otoczeniem.

Tego nie możesz reklamować w serwisie Facebook

Facebook to znakomite narzędzie marketingowe. Dzięki dobrze dobranej strategii twoja marka może szybko zyskać popularność.

Czy warto inwestować w CSR?

Tym, którzy zastanawiają się nad tajemniczo brzącym skrótem spieszymy z wyjaśnieniami: CSR (Corporate Social Responsibility) to społeczna odpowiedzialność biznesu, w którą – śladem zachodu – inw

Jak zaprojektować stopkę mailową?

Stopka mailowa – chociaż niepozorna i często pomijana w pierwszym etapie budowania wizerunku firmy, ma dla niego ogromne znaczenie.