Przejdź do treści

aktualnosc

AKTUALNOŚCI

12 pomysłów na posty na firmowym Facebooku

Facebook jest jednym z głównych kanałów komunikacyjnych firmy z jej otoczeniem. Z pomocą serwisu można pozyskiwać klientów, partnerów biznesowych, a przede wszystkim budować określony wizerunek przedsiębiorstwa.

Tego nie możesz reklamować w serwisie Facebook

Facebook to znakomite narzędzie marketingowe. Dzięki dobrze dobranej strategii twoja marka może szybko zyskać popularność.

Czy warto inwestować w CSR?

Tym, którzy zastanawiają się nad tajemniczo brzącym skrótem spieszymy z wyjaśnieniami: CSR (Corporate Social Responsibility) to społeczna odpowiedzialność biznesu, w którą – śladem zachodu – inw

Jak zaprojektować stopkę mailową?

Stopka mailowa – chociaż niepozorna i często pomijana w pierwszym etapie budowania wizerunku firmy, ma dla niego ogromne znaczenie.

Użytkownicy Snapchata w Polsce - najnowsze statystyki

Snapchat każdego dnia zdobywa na całym świecie nowych zwolenników. Żeby nauczyć się wykorzystywać drzemiący w aplikacji potencjał, należy poznać ludzi, którzy uwielbiają z niej korzystać.

10 najpoważniejszych grzechów w Social Media

Założyłeś swojej firmie konta w mediach społecznościowych, ale nie widzisz żadnych  efektów? Nie od dziś wiadomo, że w internecie nie wystarczy być, ale trzeba też odpowiednio działać.