Aktualności

12 pomysłów na posty na f...

Facebook jest jednym z głównych kanałów komunikacyjnych firmy z jej otoczeniem. Z pomocą serwisu można pozyskiwać klientów, partnerów biznesowych, a przede wszystkim budować...

Tego nie możesz reklamowa...

Facebook to znakomite narzędzie marketingowe. Dzięki dobrze dobranej strategii twoja marka może szybko zyskać popularność. W tym celu coraz większa liczba marketerów sięga po...

Czy warto inwestować w CS...

Tym, którzy zastanawiają się nad tajemniczo brzącym skrótem spieszymy z wyjaśnieniami: CSR (Corporate Social Responsibility) to społeczna odpowiedzialność biznesu , w którą –...

Jak zaprojektować stopkę...

Stopka mailowa – chociaż niepozorna i często pomijana w pierwszym etapie budowania wizerunku firmy, ma dla niego ogromne znaczenie. Przedsiębiorstwa często kontaktują się ze swoimi klientami i...

Użytkownicy Snapchata w P...

Snapchat każdego dnia zdobywa na całym świecie nowych zwolenników. Żeby nauczyć się wykorzystywać drzemiący w aplikacji potencjał, należy poznać ludzi, którzy uwielbiają z niej korzystać. Snapchat...

10 najpoważniejszych grze...

Założyłeś swojej firmie konta w mediach społecznościowych, ale nie widzisz żadnych efektów? Nie od dziś wiadomo, że w internecie nie wystarczy być, ale trzeba też odpowiednio...

6 faktów o social media -...

Vine to serwis społecznościowy pozwalający nam na tworzenie filmików trwających zaledwie 6 sekund. Dla niektórych krótki czas może to być ograniczenie, dla innych sposobem na uwolnienie swojej...

Content marketing – bądź...

Jest to jedno z najmodniejszych pojęć w nowoczesnym marketingu. Większość firm, zarówno z segmentu B2C, jak i B2B, stosuje go w praktyce. Nie ma się czemu dziwić – jest niezwykle skuteczny....

Jak uniknąć błędów na Pin...

Jesteś na początku swojej przygody z Pinterestem? Chcesz poprawić dotychczas stosowaną strategię prowadzenia profilu? Staraj się wystrzegać przedstawionych poniżej błędów, a na pewno pomogą ci iść...

E-mail marketing – jak pl...

Wysyłka newsletterów jest popularnym i skutecznym narzędziem marketingowym pod warunkiem, że wiemy, jak z niego korzystać. Dodatkowo niezmiernie istotne jest poprawne analizowanie efektów kampanii...

Problematyczna grafika na...

Publikowaliśmy już tekst o ogólnych, najczęściej popełnianych błędach na Facebooku. Teraz skupimy się na samych grzechach graficznych, które wbrew pozorom popełniają także duże marki, posiadające...

Naming – niełatwe zadanie...

Wszystkie firmy, niezależnie od rodzaju i branży, łączy jedno – muszą mieć nazwę. Wydaje się to błahe i oczywiste, ale wbrew pozorom wymyślenie idealnej nazwy przedsiębiorstwa często jest jednym z...

Strony