Przejdź do treści

Blog

Video - must have dobrej strategii marketingowej
Publikacja pierwszej reklamy telewizyjnej odbyła się w 1941 roku...
#mynie - backstage sesji wideo
Agencje marketingowe to pokłady kreatywności...
Professional Scrum Master - mamy to!
Professional Scrum Master - mamy to! Niedawno mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu przygotowującym do zdania certyfikatu...
Kategorie

  • CONTENT MARKETING
Poznaj 11 kontrowersyjnych reklam

Kontrowersja w marketingu to strategia, która istnieje niemal od samego początku istnienia reklamy. Mnóstwo firm wprowadza do swoich działań prowokacje.

  • SOCIAL MEDIA
Poznaj trendy w social media na 2019

Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2019 roku? Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym przedstawiamy niektóre ze spekulacji specjalistów.

  • EDUKACJA
  • CONTENT MARKETING
  • SOCIAL MEDIA
Kim jest brand hero?

Brand hero to bohater lub maskotka marki. Jego zadaniem jest przekazywanie wartości oraz opowiadanie historii firmy.

  • SEM/SEO
  • EDUKACJA
Przygotuj się do stworzenia strony www

Strona www. Coraz rzadziej można spotkać firmę, która nie miałaby choćby najprostszej.

  • SOCIAL MEDIA
  • CONTENT MARKETING
  • EDUKACJA
Archetypy marki

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta.

  • EDUKACJA
ułóż plan swoich działań

Generał Dwight Eisenhower – trzydziesty czwarty prezydent Stanów Zjednoczonych miał takie motto: „what is important is seldom urgent and what is urgent is seldom important”.