Przejdź do treści

Blog

Video - must have dobrej strategii marketingowej
Publikacja pierwszej reklamy telewizyjnej odbyła się w 1941 roku...
#mynie - backstage sesji wideo
Agencje marketingowe to pokłady kreatywności...
Professional Scrum Master - mamy to!
Professional Scrum Master - mamy to! Niedawno mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu przygotowującym do zdania certyfikatu...
Kategorie

  • SEM/SEO
  • EDUKACJA
Przygotuj się do stworzenia strony www

Strona www. Coraz rzadziej można spotkać firmę, która nie miałaby choćby najprostszej.

  • SOCIAL MEDIA
  • CONTENT MARKETING
  • EDUKACJA
Archetypy marki

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta.

  • EDUKACJA
ułóż plan swoich działań

Generał Dwight Eisenhower – trzydziesty czwarty prezydent Stanów Zjednoczonych miał takie motto: „what is important is seldom urgent and what is urgent is seldom important”.

  • CONTENT MARKETING
  • EDUKACJA
  • SOCIAL MEDIA
dowiedz się więcej o języku, który jest używany w reklamach

  • CONTENT MARKETING
  • SOCIAL MEDIA
Kilka ciekawych przykładów wpadek w marketingu

W każdej branży zdarzają się kryzysy. W marketingu czasami mogą one zamienić się w sukcesy. Jednak mimo wszystko, niektóre z działań marketingowych na długo zostawiły niesmak wśród swoich odbiorców.

  • CONTENT MARKETING
  • SOCIAL MEDIA
Jak zostać mistrzem copywritingu?

Żyjąc w świecie, gdzie wszystko jest digitalowe, grafika i reklama interaktywna ciągle się rozwija, a technologia pędzi do przodu, można by pomyśleć, że słowo pisane powoli traci na wartości. Nic bardziej mylnego!