Przejdź do treści

Na walentynki o seksie w reklamach (podcast)

Na walentynki o seksie w reklamach (podcast)

2019-02-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Zapraszamy do przesłuchania podcastu o seksie w reklamach. Temat został poruszony przy okazji walentynek.

Rozmawiamy między innymi o tym, czy dałoby się stworzyć reklamę środków na potencję, nie używając oczywistych skojarzeń. Mówimy o archetypie kochanka, o przemianie Kinder Bueno, o seksownym papierze toaletowym i o wielu innych rzeczach.

 

 

W odcinku gościnnie udzielił się Kamil Dziadkiewicz. Kamil zdobywał doświadczenie w największych stacjach telewizjinych (TVP2, TVN, Polsat) oraz w agencjach reklamowych, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi i komunikacją marki w internecie (Agencja Społem, Social Five). Odpowiadał za komunikację i reklamę FB wielu znanych marek takich jak Bank ING, Hortex, Dawtona, dystrybutora HBO i Warner Brothers i wielu innych. Aktualnie zajmuje się kampaniami Facebook w Swimmo.

Dziadkiewicz to również prelegent TEDx Poznań. Wystepował na licznych konferencjach dotyczacych marketingu i technologii. Znalazł się wśród mentorów programu akceleracyjnego Starter i Huge Thing. Wykładał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i w Colegium DaVinci.
 

Miłego słuchania!