Przejdź do treści

SOCIAL MEDIA

Czym są archetypy marki?

2018-11-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta. Wybierając odpowiedni archetyp, możemy zbudować całą strategię rozwoju - od promocji, przez sposób komunikacji aż do analityki lub mediów społecznościowych. 

 

Czym właściwie są archetypy marki? 



Największe wpadki marek w historii marketingu (cz.I)

2018-10-08

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

W każdej branży zdarzają się kryzysy. W marketingu czasami mogą one zamienić się w sukcesy. Jednak mimo wszystko, niektóre z działań marketingowych na długo zostawiły niesmak wśród swoich odbiorców. Przeszukując otchłań internetu, wybraliśmy dziesięć największych “potknięć” marek, które do tej pory nie zostały im zapomniane. 

 



Mistrz copywritingu - jak nim zostać?

2018-10-02

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Żyjąc w świecie, gdzie wszystko jest digitalowe, grafika i reklama interaktywna ciągle się rozwija, a technologia pędzi do przodu, można by pomyśleć, że słowo pisane powoli traci na wartości. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu jedną z ważniejszych rzeczy warunkującą sukces sprzedaży jest dobre przygotowanie komunikatu, jaki chcemy przekazać naszemu odbiorcy.



Jak korzystać z hashtagów na Instagramie?

2018-08-24

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Popularność hashtagów w dzisiejszych czasach jest olbrzymia. Wystarczy wspomnieć o tym, że w 2012 roku w Stanach Zjednoczonych przyszła na świat dziewczynka o imieniu Hashtag.



Real Time Marketing - 10 przykładów

2018-07-30

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Media społecznościowe pozwalają na na natychmiastowe stworzenie komunikatu, który nawiązuje do bieżących wydarzeń politycznych, kulturowych lub sportowych. Akcje, które wykorzystują real time marketing budują zasięg, wpływają na sprzedaż konkretnych produktów i tworzą pozytywny wizerunek firmy. Zebraliśmy kilka ciekawych przykładów. Zobaczcie, jak robią to agencje marketingowe z całego świata.  

 



Mem internetowy i marketing

2018-07-04

aleksandra.lom…

creative project manager


Kretyńska zabawa dla dzieciaków. Szum informacyjny. Oręże trolli i dzieci w wieku szkolnym. Koty, cycki i biała czcionka.

Czym jest mem? Jak nie lekceważyć potęgi memu w marketingu? Jak nie zostać leśnym dziadkiem? Kim jest memiarz i co ma wspólnego biolog Richard Dawkins, małe koty i twoja stara? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Co to jest ten mem?
 



Video - must have dobrej strategii marketingowej

2018-05-24

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Publikacja pierwszej reklamy telewizyjnej odbyła się w 1941 roku. Była to reklama producenta zegarków Bulova. Dzisiaj, stawiając na video marketing, wcale nie trzeba myśleć o telewizji. Badania pokazują, że osoby w wieku 18-49 lat częściej oglądają treści video w internecie niż w TV. Wiele kanałów na YouTube jest prowadzonych bardzo profesjonalnie. To druga co do wielkości wyszukiwarka treści w internecie - ustępuje jedynie Google. Z kolei na Facebooku internauci codziennie wyświetlają ponad 4 miliardów filmów. 



5 trendów w marketingu na 2018 roku

2018-02-09

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Od lat mówi się o dużych zmianach, które czekają branżę marketingową w najbliższym czasie. Po przeanalizowaniu raportów branżowych, naszych zawodowych doświadczeń oraz danych zgromadzonych przez specjalistów z branży przygotowaliśmy dla Was listę 5 trendów w marketingu, które się intensywnie rozwijają i które warto czym prędzej wdrożyć w plany marketingowe.

 

1. Wzrost roli wideo



Co powinno cechować skuteczną agencję interaktywną?

2017-11-03

Znany fizyk i laureat Nagrody Nobla, Albert Einstein, określił kreatywność mianem inteligencji w trakcie zabawy. Jeśli dodamy do tego równania ciężką pracę, otrzymamy reklamę doskonałą. Sprawa komplikuje się nieco w sytuacji, gdy miejscem, w którym chcemy zabłysnąć, jest Internet – rządzi się on bowiem swoimi własnymi, wyjątkowo osobliwymi prawami.

 

Agencja kreatywna a marketing internetowy



Subskrybuj SOCIAL MEDIA