Przejdź do treści

SOCIAL MEDIA

Reklama w aplikacji TikTok - jak trafić ze swoją reklamą do nastolatków?

2019-05-21

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Firmy, które chcą trafić do nastolatków, coraz częściej interesują się aplikacją TikTok. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym przybliżymy Wam tę platformę.

 

Użytkownicy aplikacji TikTok

 

Czym jest aplikacja TikTok?



Użytkownicy social media w Polsce - statystyki

2019-03-29

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Jakie media społecznościowe w naszym kraju są najbardziej popularne? Kto korzysta w Polsce z Facebooka, kto z Instagrama, a kto z Messengera? Zapraszamy do zapoznania się ze statystykami.

 

Agencja reklamowa Creandi z Poznania przedstawia statystyki sm

 



Historia social media - najważniejsze daty

2019-03-25

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Social media były konsekwencją rozwoju internetowych technologii. Kiedy wprowadzono łącza internetowe o dużej przepustowości, możliwe stało się udostępnianie filmów, zdjęć lub plików audio. Następnie powstały proste narzędzia internetowe do samodzielnego tworzenia treści. Co oczywiste, media społecznościowe są również efektem popularyzacji samego internetu. Jaka jest historia mediów społecznościowych? Który z serwisów był pierwszy?



11 kampanii reklamowych przeprowadzonych na Tinderze

2019-03-15

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Jednym ze sposobów na przykucie uwagi swoją reklamą, jest umieszczenie reklamy w wyjątkowym, oryginalnym miejscu. Superlajki, profilowe zdjęcia mężczyzn z rybami, kobiety, które nigdy nie odzywają się pierwsze - takim miejscem jest aplikacja Tinder.

Z Tindera korzysta około milion Polaków, nawet jeśli prawie nikt się nie przyznaje. Są to przede wszystkim ludzie w wieku 16 - 44 lat, mieszkający w większych miastach. To wymarzona grupa docelowa dla wielu firm.

 



Wpadki w social media (podcast)

2019-02-28

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Dlaczego na Facebooku powstał hasztag #freemagdagessler? W jaki sposób poradzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych? Jakich pytań nie zadawać w ankietach? Jaka była nasza wpadka związana z social media? Czy warto chwalić się gołą klatą, jeśli jest się politykiem? Odpowiedzi na te pytania, a także na wiele innych, w kolejnym odcinku podcastu “Usiądźmy przy marketingu”. Zapraszamy do odsłuchu.

 



Trendy w social media w 2019

2019-01-09

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2019 roku? Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym przedstawiamy niektóre ze spekulacji specjalistów.

 

social media w 2019

 

STORIES



Dlaczego warto postawić na brand hero?

2018-12-17

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Brand hero to bohater lub maskotka marki. Jego zadaniem jest przekazywanie wartości oraz opowiadanie historii firmy. Powinien być wyjątkowy, unikalny, spójny, nienachalny i przede wszystkim wiarygodny. Musi być spójny z cechami produktu i grupą docelową. Oderwana kreacja, nawet jeśli jest dobrze zbudowana, nie sprawdzi się jako część strategii marki. Maskotka nie ma sprzedawać produktu, ma zapraszać konsumenta do wspólnego działania i przeżywania emocji.

 



Czym są archetypy marki?

2018-11-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta. Wybierając odpowiedni archetyp, możemy zbudować całą strategię rozwoju - od promocji, przez sposób komunikacji aż do analityki lub mediów społecznościowych. 

 

Czym właściwie są archetypy marki? 



Największe wpadki marek w historii marketingu (cz.I)

2018-10-08

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

W każdej branży zdarzają się kryzysy. W marketingu czasami mogą one zamienić się w sukcesy. Jednak mimo wszystko, niektóre z działań marketingowych na długo zostawiły niesmak wśród swoich odbiorców. Przeszukując otchłań internetu, wybraliśmy dziesięć największych “potknięć” marek, które do tej pory nie zostały im zapomniane. 

 



Subskrybuj SOCIAL MEDIA