Przejdź do treści

SOCIAL MEDIA

Trendy w social media w 2019

2019-01-09

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2019 roku? Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym przedstawiamy niektóre ze spekulacji specjalistów.

 

social media w 2019

 

STORIES



Dlaczego warto postawić na brand hero?

2018-12-17

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Brand hero to bohater lub maskotka marki. Jego zadaniem jest przekazywanie wartości oraz opowiadanie historii firmy. Powinien być wyjątkowy, unikalny, spójny, nienachalny i przede wszystkim wiarygodny. Musi być spójny z cechami produktu i grupą docelową. Oderwana kreacja, nawet jeśli jest dobrze zbudowana, nie sprawdzi się jako część strategii marki. Maskotka nie ma sprzedawać produktu, ma zapraszać konsumenta do wspólnego działania i przeżywania emocji.

 



Czym są archetypy marki?

2018-11-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta. Wybierając odpowiedni archetyp, możemy zbudować całą strategię rozwoju - od promocji, przez sposób komunikacji aż do analityki lub mediów społecznościowych. 

 

Czym właściwie są archetypy marki? 



Największe wpadki marek w historii marketingu (cz.I)

2018-10-08

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

W każdej branży zdarzają się kryzysy. W marketingu czasami mogą one zamienić się w sukcesy. Jednak mimo wszystko, niektóre z działań marketingowych na długo zostawiły niesmak wśród swoich odbiorców. Przeszukując otchłań internetu, wybraliśmy dziesięć największych “potknięć” marek, które do tej pory nie zostały im zapomniane. 

 



Mistrz copywritingu - jak nim zostać?

2018-10-02

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Żyjąc w świecie, gdzie wszystko jest digitalowe, grafika i reklama interaktywna ciągle się rozwija, a technologia pędzi do przodu, można by pomyśleć, że słowo pisane powoli traci na wartości. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu jedną z ważniejszych rzeczy warunkującą sukces sprzedaży jest dobre przygotowanie komunikatu, jaki chcemy przekazać naszemu odbiorcy.



Jak korzystać z hashtagów na Instagramie?

2018-08-24

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Popularność hashtagów w dzisiejszych czasach jest olbrzymia. Wystarczy wspomnieć o tym, że w 2012 roku w Stanach Zjednoczonych przyszła na świat dziewczynka o imieniu Hashtag.



Real Time Marketing - 10 przykładów

2018-07-30

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Media społecznościowe pozwalają na na natychmiastowe stworzenie komunikatu, który nawiązuje do bieżących wydarzeń politycznych, kulturowych lub sportowych. Akcje, które wykorzystują real time marketing budują zasięg, wpływają na sprzedaż konkretnych produktów i tworzą pozytywny wizerunek firmy. Zebraliśmy kilka ciekawych przykładów. Zobaczcie, jak robią to agencje marketingowe z całego świata.  

 



Mem internetowy i marketing

2018-07-04

aleksandra.lom…

creative project manager


Kretyńska zabawa dla dzieciaków. Szum informacyjny. Oręże trolli i dzieci w wieku szkolnym. Koty, cycki i biała czcionka.

Czym jest mem? Jak nie lekceważyć potęgi memu w marketingu? Jak nie zostać leśnym dziadkiem? Kim jest memiarz i co ma wspólnego biolog Richard Dawkins, małe koty i twoja stara? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Co to jest ten mem?
 



Video - must have dobrej strategii marketingowej

2018-05-24

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Publikacja pierwszej reklamy telewizyjnej odbyła się w 1941 roku. Była to reklama producenta zegarków Bulova. Dzisiaj, stawiając na video marketing, wcale nie trzeba myśleć o telewizji. Badania pokazują, że osoby w wieku 18-49 lat częściej oglądają treści video w internecie niż w TV. Wiele kanałów na YouTube jest prowadzonych bardzo profesjonalnie. To druga co do wielkości wyszukiwarka treści w internecie - ustępuje jedynie Google. Z kolei na Facebooku internauci codziennie wyświetlają ponad 4 miliardów filmów. 



Subskrybuj SOCIAL MEDIA