Przejdź do treści

CONTENT MARKETING

Czym są archetypy marki?

2018-11-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta. Wybierając odpowiedni archetyp, możemy zbudować całą strategię rozwoju - od promocji, przez sposób komunikacji aż do analityki lub mediów społecznościowych. 

 

Czym właściwie są archetypy marki? 



Największe wpadki marek w historii marketingu (cz.I)

2018-10-08

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

W każdej branży zdarzają się kryzysy. W marketingu czasami mogą one zamienić się w sukcesy. Jednak mimo wszystko, niektóre z działań marketingowych na długo zostawiły niesmak wśród swoich odbiorców. Przeszukując otchłań internetu, wybraliśmy dziesięć największych “potknięć” marek, które do tej pory nie zostały im zapomniane. 

 



Mistrz copywritingu - jak nim zostać?

2018-10-02

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Żyjąc w świecie, gdzie wszystko jest digitalowe, grafika i reklama interaktywna ciągle się rozwija, a technologia pędzi do przodu, można by pomyśleć, że słowo pisane powoli traci na wartości. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu jedną z ważniejszych rzeczy warunkującą sukces sprzedaży jest dobre przygotowanie komunikatu, jaki chcemy przekazać naszemu odbiorcy.



Viral marketing- jak tworzyć wirusowe treści?

2018-09-07

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Każdy kto tworzy marketingowe treści, marzy o tym, by wzbudzały one równie tyle kontrowersji, co kolejny kultowy tekst, jaki padnie z ust Magdy Gessler. Twórca chce, by opublikowany content był nie tylko przeczytany i zapomniany, lecz by szturmem wziął cały świat. No, przynajmniej jego małą część. Jak tworzyć treści, które będą żyły własnym życiem jeszcze przez długi czas po ich zamieszczeniu w Internecie? Postanowiliśmy odpowiedzieć na to pytanie.

 



Naming - jak skutecznie wybrać nazwę twojej firmy?

2018-08-23

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Wybranie nazwy swojej firmy, z pozoru łatwe i szybkie, często może przysporzyć wiele problemów. Na rynku istnieje tak wiele podobnych do siebie nazw firm, marek, produktów, czy usług. Wybranie odpowiedniej jest podstawą do opracowania właściwej identyfikacji wizualnej naszej firmy.



Czego street art może nauczyć nas o content marketingu?

2018-08-21

Profile picture for user Monika Krawiel

Monika Krawiel

marketing specialist

Graffiti oraz street art rozwijają się dynamicznie już od wielu lat. Obie formy sztuki ulicznej czerpią z siebie nawzajem, przenikają się, uzupełniają. Codziennie mamy styczność z barwnymi „obrazami” funkcjonującymi w szarości miast. Ich rolą, podobnie jak content marketingu, jest dostarczenie konkretnego przekazu dla odbiorców.

 



Real Time Marketing - 10 przykładów

2018-07-30

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Media społecznościowe pozwalają na na natychmiastowe stworzenie komunikatu, który nawiązuje do bieżących wydarzeń politycznych, kulturowych lub sportowych. Akcje, które wykorzystują real time marketing budują zasięg, wpływają na sprzedaż konkretnych produktów i tworzą pozytywny wizerunek firmy. Zebraliśmy kilka ciekawych przykładów. Zobaczcie, jak robią to agencje marketingowe z całego świata.  

 



Mem internetowy i marketing

2018-07-04

aleksandra.lom…

creative project manager


Kretyńska zabawa dla dzieciaków. Szum informacyjny. Oręże trolli i dzieci w wieku szkolnym. Koty, cycki i biała czcionka.

Czym jest mem? Jak nie lekceważyć potęgi memu w marketingu? Jak nie zostać leśnym dziadkiem? Kim jest memiarz i co ma wspólnego biolog Richard Dawkins, małe koty i twoja stara? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Co to jest ten mem?
 



Reklamy z hiphopem w tle

2018-06-20

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Wiele lat temu raperzy w swoich utworach bardzo często podejmowali temat prawdziwości. Mówili, że nigdy się nie sprzedadzą, nie skończą jak gwiazdy, które reklamują jogurty lub banki. Ułatwieniem dla nich było to, że najprawdopodobniej nikt im nie proponował udziału w reklamach.



Subskrybuj CONTENT MARKETING