Przejdź do treści

EDUKACJA

Jak zarabiać na YouTube?

2019-07-29

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Możliwość zarabiania na YouTube, to jedna z największych zalet tego portalu. To jeden z czynników, które zadecydowały o jego popularności. Jednak nie wystarczy wybrać opcji “zarabiaj” w Menadżerze Filmów. Żeby móc zgarnąć pieniądze, trzeba generować konkretną liczbę wyświetleń. 

 



Mail biznesowy - jak pisać?

2019-07-19

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Istnieje szereg zasad pisania korespondencji służbowej. Pozwalają one na wzmocnienie skuteczności e-maila biznesowego i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym przedstawimy wam, jak powinno się pisać wiadomości biznesowe.

 

Jak pisać maile biznesowe?

 



Jak zrobić wizytówkę?

2019-04-08

Profile picture for user Marcin Wawrzyniak

Marcin Wawrzyniak

graphic designer

W dobie internetu, wielu osobom wydaje się, że wizytówki to niepotrzebny wydatek. Przedsiębiorcy kalkulują, zmniejszają budżet i rezygnują z druku. Inni właściciele firm twierdzą, że to zbędny gadżet, którego nie ma komu dawać. Przecież komunikują się przez internet, na stronie www są podane informacje kontaktowe i potencjalny klient może je z łatwością znaleźć. Niestety, to błędne założenie. Kontakt przez stronę jest tylko jednym z wielu sposobów na pozyskanie klienta.

 



Komunikacja NVC

2019-01-29

Profile picture for user Aleksandra Dąbska

Aleksandra Dąbska

project manager

Zawsze gdy nawiązujemy kontakt z drugą osobą powstaje ryzyko konfliktu. Sporów najlepiej jest unikać, jednak czasem, nawet mimo doskonałego opanowania technik komunikacyjnych, dochodzi do nieporozumień i w konsekwencji - starć.



Dlaczego warto postawić na brand hero?

2018-12-17

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Brand hero to bohater lub maskotka marki. Jego zadaniem jest przekazywanie wartości oraz opowiadanie historii firmy. Powinien być wyjątkowy, unikalny, spójny, nienachalny i przede wszystkim wiarygodny. Musi być spójny z cechami produktu i grupą docelową. Oderwana kreacja, nawet jeśli jest dobrze zbudowana, nie sprawdzi się jako część strategii marki. Maskotka nie ma sprzedawać produktu, ma zapraszać konsumenta do wspólnego działania i przeżywania emocji.

 



Jak się przygotować do budowy strony internetowej?

2018-11-30

Profile picture for user Aleksandra Dąbska

Aleksandra Dąbska

project manager

Strona www. Coraz rzadziej można spotkać firmę, która nie miałaby choćby najprostszej. Jednak postęp technologiczny zmusza nas do tego,  aby strony internetowe nie tylko istniały, ale również żeby ewoluowały i stawały się coraz bardziej atrakcyjne i użyteczne. Wymagają tego coraz bardziej wybredni klienci oraz same wyszukiwarki (SEO i SEM mają swoje wymagania). Z tego powodu rynek stron internetowych rozwija się szybko, ale ludzi, którzy rzetelnie potrafią w temacie pomóc i doradzić, jest stosunkowo niewiele.



Czym są archetypy marki?

2018-11-27

Profile picture for user Jakub Sommerfeld

Jakub Sommerfeld

social media manager

Żeby marka miała ludzką twarz, musi budzić emocje. Pomocnym narzędziem są archetypy marki. Warto zastanowić się nad osobowością naszej firmy, jeszcze zanim zaczniemy typowe działania marketingowe lub obsługę klienta. Wybierając odpowiedni archetyp, możemy zbudować całą strategię rozwoju - od promocji, przez sposób komunikacji aż do analityki lub mediów społecznościowych. 

 

Czym właściwie są archetypy marki? 



Macierz Eisenhowera - jak zarządzać swoim czasem?

2018-10-29

Profile picture for user Aleksandra Dąbska

Aleksandra Dąbska

project manager

Generał Dwight Eisenhower – trzydziesty czwarty prezydent Stanów Zjednoczonych miał takie motto: „what is important is seldom urgent and what is urgent is seldom important”. Co można przetłumaczyć jako: „to co ważne rzadko bywa pilne, a to co pilne rzadko bywa ważne”.



Professional Scrum Master - mamy to!

2018-05-18

Profile picture for user Maja Musznicka

Maja Musznicka

marketing manager

Niedawno mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu przygotowującym do zdania certyfikatu Professional Scrum Master. I mamy to! Egzamin nie należał do najłatwiejszych, ba możemy wręcz powiedzieć, że był dość trudny! Ale udało się - certyfikaty Professional Scrum Master dumnie możemy powiesić na ścianach naszego biura. Plus chwalimy się - w Scrumie działamy już od ładnych paru tygodni, dlatego agile nam nie straszny, lubimy i polecamy :)



Subskrybuj EDUKACJA